dinsdag 31 augustus 2010

Stemmen horen en wezens vanuit verschillende werkelijkheden zien.

Het is de hoogste tijd dat iedereen die dat beleefd kan praten over het horen van stemmen, zonder dat er een grofstoffelijk fysiek iemand naast je staat die je kan zien.
Ook het zien van andere werkelijkheden mag open over gepraat worden.
Voor mij bestaan andere werelden zo zeker als zeker is. Ook dat wat de engelen wereld genoemd wordt en je eigen gidsen en begeleid(st)ers bestaan echt. Ik zal daar nog een andere keer meer over delen.


Als kind zag ik de kabouters, de elfjes, de reuzen en alle andere natuurwezens al. Ik hoorde stemmen en praatte met hen. En ook andere wezens vanuit verschillende werkelijkheden. Voor mij was en is het normaal.

Ik wil dat er open over gepraat kan worden. Dat het gedeeld kan worden, zonder dat er de angst van een ander overheen komt of dat je onder de medicijnen gezet wordt.
Dat ik er heeel lang niet over durfde te praten, kwam mede doordat ik dacht 'als ik dit aan de dokter vertel... whooowhhh... dan komt het busje zooo'.
En daar mogen we allemaal vanaf.
Ondertussen weet ik dat ik echt niet 'gek' ben... hahaha... hoe betrekkelijk is trouwens zo'n waarneming.
Voor mij is het een diep weten en een trouw zijn aan dit weten.

Jaren geleden hebben de natuurwezens mij verzocht om degene die hen erkennen, respecteren en waarderen hernieuwt met hen in contact te brengen. Dat doe ik dan ook al jaren met Liefde en plezier.
Net zoals ieder begeleiden die het wenst om bij hun eigen kennis en eigen waarheden te komen, die zelf wensen en willen zijn 'die ze zijn'.

In de voor velen nu nog 'onzichtbare' werelden werkt het hetzelfde als in de materieel zichtbare. Als je iemand ontmoet die je voor het eerst in dit leven ziet, stel je jezelf ook voor en vraag je; wie ben jij? Je kan dan doorgaan met;  waar kom je vandaan, wat is jou boodschap, je missie, je doel.
Dat doe je ook als er iemand aan jouw deur klopt. En ook aan je deur laat je niet iedereen zomaar binnen.
Je voelt of het goed en oké voelt om iemand in je huis binnen te laten.

In de wereld waar je degene (nog) niet kan zien met je fysieke ogen doe je precies hetzelfde. Zo simpel is het eigenlijk. Je stelt jezelf voor en vraagt hetzelfde. Handelt hetzelfde. Jij kiest wie je binnen laat, wie je in je buurt laat komen, waar je samen mee wil zijn, samen mee wil leven, samen mee wil werken.


Bij deze nodig ik iedereen uit die ook stemmen hoort en andere wezens ziet om daar openhartig over te praten.
Voor mij kwam deze vraag ook op toen ik mijn eigen pad in het hoe contact te hebben en te weten wie en wat voor me stond: hoe kunnen mensen denken dat wij de enige (en dan denken velen ook dat mensen het intelligentste ras is) bestaansvorm met rede en wijsheid zijn in het universum en op Moeder Aarde?

Ik nodig ieder uit om te reageren. Of je nu ook stemmen hoort en wezens ziet of dat je er geïnteresseerd in bent.
Binnenkort begeleid ik weer een workshop 'In contact met de natuurwezens'.

Ik wens ieder een puur en zuiver contact vanuit Liefde toe met alle broeders en zusters in het Heel en Al.

RegenboogHart groet, Kia Ora, Namasté, Tashi Delek, Mitakuye Oyasin, Lucia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten