zondag 29 augustus 2010

Je bent al geboren als iemand.


De laatste tijd kom ik steeds meer bij het besef dat ik al geboren ben als 'iemand', namelijk MIJZELF. 
Ik ben niet op aarde gekomen om 'iemand te worden'.
Als ik dan kijk naar het hele proces wat ik mocht doorlopen, komen er toch vele vragen bij me op.
Enkele van deze vragen zijn:
Wat maakt dat er niemand was die vanaf mijn geboorte vroeg 'waarvoor ben jij op Moeder Aarde gekomen', wat is jou bijdrage op deze prachtige planeet?
Waarvoor 'moest' ik inentingen met de bijbehorende bijwerkingen? Waarom werd mijn eigen immuun systeem niet met opbouwende elementen in eigen kracht ondersteunt, om zo krachtig te zijn alle virussen en bacteriën die schadelijk voor mij zijn zelf te kunnen weren?
Wat maakt dat de scholen mijn 'eigen zijn' niet uitnodigden zichzelf te ontvouwen, met het volste vertrouwen dat ik van nature uit mijzelf wil zijn. Wat is er in dit huidige systeem dat de begeleiding (docenten) mij bij dit proces niet enkel ondersteunt hebben door hun 'eigen zijn' te tonen, een voorbeeld voor mij te zijn. Ervaringsdeskundigen die mij lieten zien dat ik op mij zelf kan bouwen en kan vertrouwen.

Dit zijn zo enkele van mijn gedachten. Dat wat mij de afgelopen weken bezig hield.
En hoe komt dat??? Doordat ik bezig ben mijzelf nog verder te ontvouwen en weer 'mij' te zijn. Om weer meer vertrouwen te hebben in mijn eigen gevoel en intuïtie en te mogen en durven zijn 'die ik ben'.
En ooowww wat is het moeilijk om oude patronen en aangeleerd gedrag los te laten. Wat ik dan tegen kom in gedachte. Iets van wat er dan los komt is:
Doe ik het dan wel goed? Dat heb ik niet 'geleerd'. Daar dien ik waarschijnlijk een 'diploma' voor te hebben. De griep heerst weer, misschien helpt een griepprik wel. Als ik dat niet doe, dan vinden andere mensen me niet lief?! Als ik dit doe wordt 'die' boos of stel ik hem teleur. Wauw, wat een scala vanuit angsten komt er dan diep van binnen los. En al die stemmetjes vanuit het verleden en de opvoeding die daar bij horen. Pas op, kijk uit, mag je niet, kan je niet, moet je zo doen, moet je doen voor mij. Aangeleerd gedrag dat ik 'moet' voldoen aan verwachtingen. Anders doe ik het 'niet goed'.

En dit ben ik de afgelopen weken heel sterk tegen gekomen in diepere lagen van innerlijke schoonmaak. De planeten stand heeft mij daar ook bij ondersteunt. Nog meer oude aangeleerde patronen los laten. Terug te komen bij mijzelf. Simpel oprechte Liefde te zijn, mijn eigen goddelijk zijn vertrouwen, mijn innerlijk weten, mijn gevoel, mijn hart. Trouw te zijn aan mijn reden hier nu op Moeder Aarde te zijn.

Op mijn pad terug naar mijzelf heb ik de afgelopen weken in mijn diepste lagen van mijn binnenste ervaren dat ik als kind leefde vanuit mijn hart, puur, zuiver en gevoelsmatig. In de ruimte en tijd die er was voordat ik naar school 'moest'. Dat ik één was met de natuur, gewoon te zijn, één te zijn met al. Dit was super om mijzelf weer puur en zuiver te zien en te voelen. Diep van binnen ervaar ik dat ik al geboren ben als 'die ik ben'... ik hoef niet 'iemand te worden'. Ik mag weer zijn 'die ik ben'.
Ik ben geboren om hier op Moeder Aarde iets te doen. Liefde en Licht te zijn en het bij te dragen ten gunste van het grote geheel. Vrijwillig in vrijheid van zijn.

Ja, en dat betekent dat ik al wat mij belemmert om in Liefde en Licht te zijn los mag laten. In vrijheid en gelijkwaardig zijn, vanuit Liefde en Licht.
Ben ik geboren voor mijn ouders? Of misschien voor 40 uur per week werken? Voor het koningshuis dan? Voor de religie of de kerk? Mijn zuiver antwoord vanuit Liefde en Licht is NEE!

Ik ben geboren om datgene te doen vanuit Liefde en Licht waarvoor ik gekozen heb om hier en nu op Moeder Aarde te zijn. En daar ben ik heel en blij mee... hahaha.

De reden dat ik dit deel met ieder die het wil is dat ik ieder toe wens weer te zijn 'die je bent'...
Liefde en Licht.

Tashi Delek, Kia Ora, Namasté

Geen opmerkingen:

Een reactie posten