vrijdag 24 september 2010

We mogen allemaal een eigen keuze maken

Kia Ora mede broeders en zusters op Aarde.

Er is, nu de zomer naar de herfst energie gedraaid is, opnieuw van alles in ons systeem gaande wat ons uitnodigt om ieder moment te kijken waar we staan. Ieder moment te voelen wat er is. En nog meer in het bewustzijn te blijven dat alle keuzes die je maakt echt vanuit jezelf komen.

Het laatste is soms best ingewikkeld. Er is zoveel wat op je netvlies komt, waarvan je zou kunnen denken dat het je eigen vrije keuze is. De manipulatie stroom is enorm.

Neem nu bijvoorbeeld alles wat er op tv, in de kranten, in week bladen en op internet te vinden is en dagelijks aan nieuws voorbij komt. Dan nog alle boeken en gewone gesprekken. Om daar steeds je eigen hart bij te volgen, kunnen kijken naar deze informatie en er om kunnen lachen en om kunnen huilen... wauw, dat is werken :-) En dan met al deze gegevens toch steeds bij je eigen harte gevoel uit te komen. Dan dien je echt goed op je eigen benen te staan. Want pas als je goed op je eigen benen staat, goed gegrond bent, kun je echt hoog vliegen en overzicht houden.

Het hoog vliegen is dan niet 'los' van de Aarde. Het is boven alle drukte en informatie uit stijgen door mede met je voeten stevig geankerd in de Aarde te zijn. Echte kennis dient Het Grote Geheel, is verbonden met Al Dat Is en is Ten Gunste van Het Grote Geheel. Voor mij is het datgene wat mij stimuleert om nog meer mijn werkelijke Zijn te kunnen en durven ZIJN. Meestal zie en voel ik het Licht van waar een mede Engel op Aarde kennis deelt. En ook ik 'vergis' me echt wel eens hoor. Soms duikel ik ook met grooote snelheid weer even in mijn eigen 'put' om daar een stukje op te kunnen schonen wat er nog lag en wat mij triggert om in het hier en nu nog in 'oud zeer-angst'  te houden. En als ik er dan iets mee doe, ruimt 't weer meer op en kan ik nog meer in eigen Zijn staan en gaan.
Dat ik dit schrijf en deel met ieder die het leest, is dat dit mijn waarheid is. Je dient ook met al mijn  informatie altijd je eigen waarheid te volgen!

Nog een gegeven wat je goed kan doen om jezelf niet te verliezen en een 'zwever'  te worden.
Er zijn verschillende goede begeleide meditaties van personen die echt zelf in deze meditatie zijn, en het zelf dus ook volop beleven, welke je kunnen begeleiden bij het bewust goed in je eigen energie te komen en te kunnen blijven staan.
Natuurlijk is het fijn en heel krachtig om met regelmaat zelf naar zo'n begeleide meditatie toe te gaan en deel te nemen. Meestal zijn deze meditaties, van degene die ik ken, zuiver gericht op zelf heling en je eigen contact met Moeder Aarde en het Grote Geheel.


Lieve mensen, er is zoveel wat zich openbaart.
Voor mij is, wat mijn Gidsen mij hebben verteld,in het HIER en NU van het grootste belang om in je eigen kracht te staan... te gaan staan. Te weten dat je van geen enkel middel of medium afhankelijk bent om je eigen Goddelijk Zelf te zijn.
Er zijn medemensen op hetzelfde pad. Je hoeft het ei niet zelf meer uit te vinden. Er zijn boodschappen welke je Hart en Ziel raken, welke je diep van binnen in je eigen weten en waarheid raken.
Ik zet hier iets bij wat voor mij de moeite van het kijken, luisteren en voelen waard is en wat mij weer dieper bij eigen kennis bracht:

Gregg Braden - The Science of Miracles http://www.youtube.com/watch?v=nzrWimkIILg

Voel, handel en wandel je eigen pad. Dit is voor nu wat ik even met jullie wilde delen.

Tashi Delek, Grüss Gott, Namasté, Kia Ora... en allle andere ancient vormen die uitspreken dat jou Goddelijk Zelf gegroet wordt :-)

Ik wens ieder Liefdevolle en Licht Stralende belevenissen, Altijd en Overal, Lucia 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten