dinsdag 3 mei 2011

De Liefde in Kracht van éénheid ZIJN uitgedragen.

Op dit moment ben ik in Portugal. Daar staat in de kathedraal te Évora deze bovenstaande beeltenis van Maria in blijde verwachting.
Het is voor mij in deze kathedraal voor het eerst dat ik een beeltenis van haar in blijde verwachting zie. Het raakte mij diep in mijn hart en ziel. Dat het mij zo diep raakte, heb ik aandacht aan gegeven.
En daardoor kies ik ervoor om hier te delen waardoor het mij zo raakte.

Voor mij heeft het niets te maken met enige bepalende vorm van religie of kerkelijke vorm. Voor mij is het enkel de energie wat er mee uitgedragen word. De Liefde, éénheid, de cirkels in verbinding, doorstromend, vorm gegeven in de materie.

Het Licht, de kracht van Liefde in éénheid die zij uitstraalt raakt mij zo diep in mijn hart en ziel.
(En niet dat zij hier heel vrolijk of heel blij uitgebeeld is, het is ´het geheel´ dat de Kracht is en uitstraalt! )

Zij Straalt hier de kracht van Liefde en Licht in creatie uit, gedragen in éénheid, binnen in haar lichaam.
Voor mij draagt zij het zuivere uit wat de verbinding van het vrouwelijke en mannelijke in Liefde creëert.
Zij draagt en voedt hier de Liefde, een Lichtwezen, een Ziel, het nieuwe Licht in de materie  vorm gegeven.
Het RIJK ZIJN, het GODDELIJK ZIJN, het LICHT ZIJN, het UNIVERSUM ZIJN, LIEFDE ZIJN.

Het is de éénheid wat ik in enkele vorige geschreven stukken op deze blog ook omschrijf, waar alles steeds over gaat wat ik schrijf. Het gaat over de Liefde, de Liefde bewust bedrijven, bewust vorm geven.
Het bewust samen creëren vanuit Liefde.

De éénheid van het 1 ZIJN, het GOD ZIJN, het in Liefde creëren, is hier vorm gegeven door het beeld van de ´in blijde verwachting zijnde´ Maria.
Zij geeft voor mij hier een beeltenis weer van het nieuwe Licht uitdragen... in vrijheid... in Liefde.

En ieder die deze beeltenis nu hier ziet, wens ik toe om de gelegenheid te nemen en voor zichzelf te voelen en te ervaren wat het voor jezelf is.

Ik wens ieder wezen toe dat ieder vanuit bewust zijn in Liefde het nieuwe Licht IS... vanuit het Liefde & Licht ZIJN creëert... het uit Straalt... Liefde & Licht in ONENESS... =   =   =   1   ZIJN

Tashi Delek, Namasté, Kia Ora... ik groet je GODDELIJKE ZIJN.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten